Aktualności

Rynek ubezpieczeń: Europa z odświeżonym logo wchodzi w e-commerce

Grupa Europa rozwija sprzedaż ubezpieczeń w kanale e-commerce. Ubezpieczyciel uruchomił nową stronę tueuropa.pl z ofertą produktową dla klientów preferujących zakupy w sieci i odświeżył swoje logo.

- Ubezpieczenia kojarzą się z czymś niezrozumiałym i trudnym. Chcemy to zmienić, udowadniając, że zakup polisy może być łatwy i przyjemny. Stawiając na rozwój sprzedaży w Internecie, podążamy za klientami, którzy coraz częściej wybierają zakupy w sieci, doceniając oszczędność czasu i pieniędzy – mówi Marat Nevretdinov, prezes Grupy Europa.

Przygotowując się do uruchomienia nowej strony, ubezpieczyciel przeanalizował najnowsze trendy na rynku e-commerce. Wyniki analizy posłużyły do skonstruowania procesu zakupowego w maksymalnym stopniu dostosowanego do oczekiwań klientów. Formularze są uproszczone, co skraca do minimum czas potrzebny na kupno ubezpieczenia. Ceny polis są wyliczane online, a proces płatności jest w pełni zautomatyzowany. Ubezpieczyciel umożliwia także kupno wybranych produktów na raty.

- Nowa strona Europy to łatwe zakupy nie tylko na komputerze, ale także na telefonach. W ten sposób wychodzimy naprzeciw klientom, którzy ubezpieczenia kupują w biegu, często na ostatnią chwilę – mówi Jacek Popko, konsultant do spraw e-commerce, który wspiera Europę w rozwoju sprzedaży w internecie.
Cztery produkty na początekObecnie na tueuropa.pl dostępne są cztery produkty: ubezpieczenie ITravel, zapewniające m.in. pokrycie kosztów leczenia do 700 tys. zł oraz szeroki wachlarz dodatkowej ochrony (np. zachorowanie podczas podróży na chorobę przewlekłą, niespodziewane zdarzenia podczas amatorskiego uprawiania sportu czy opóźnienie samolotu), Koszty Rezygnacji, czyli ochrona wydatków poniesionych na zakup wycieczki, MyHealth, czyli ubezpieczenie zdrowotne w zakresie chorób cywilizacyjnych (nowotwór złośliwy, udar mózgu lub zawał serca) oraz Screenity.

Europa zapowiada, że oferta produktowa będzie sukcesywnie rozszerzana. W niedalekiej przyszłości w kanale e-commerce zadebiutuje nowe ubezpieczenie nieruchomości. Firma deklaruje, że do końca roku w kanale internetowym będzie dostępnych co najmniej dziesięć produktów.

Rozwój sprzedaży w sieci to efekt realizacji strategii ubezpieczyciela, która przewiduje dywersyfikację biznesu i poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do klientów z wykorzystaniem możliwości, jakie dają narzędzia technologiczne.

Nowa identyfikacja wizualnaUruchomieniu nowej strony internetowej towarzyszy odświeżenie logo Europy. Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej mają podkreślić biznesowe i technologiczne aspiracje Europy.

- Postawiliśmy na połączenie prostoty i elegancji. Nowe logo Europy łączy w sobie wartości, które są dla nas najważniejsze: pomoc naszym klientom w każdych okolicznościach wraz z innowacyjnością – mówi Katarzyna Greszta, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Klienckich Grupy Europa. – Nasze poprzednie logo towarzyszyło nam przez osiem lat. Kiedy je wprowadzaliśmy, Grupa Europa była skupiona niemal wyłącznie na rynku bancassurance. Dziś jesteśmy w innym miejscu. Choć współpraca z bankami to nadal ważna cześć biznesu, inwestujemy również w bezpośredni kontakt z klientem, korzystając z możliwości, jakie dają nowoczesne technologie – dodaje.

Nowy logotyp został zaprojektowany tak, by być symbolicznym pomostem między ponad 20-letnią historią ubezpieczyciela i jego otwarciem się na nowoczesne kanały sprzedaży. Dlatego Europa będzie nadal korzystała z dotychczasowej kolorystyki. Jednocześnie sięgnęła po najnowsze trendy w stylistyce, by podkreślić swoje technologiczne aspiracje. Sam sygnet logotypu może być wykorzystywany jako samodzielny znak, co otwiera nowe możliwości w komunikacji.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Europa)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.