Aktualności

Warta wzbogaca ofertę komunikacyjną

Majątkowa Warta poszerzyła zakres ochrony w ramach ubezpieczeń Moto-Assistance. Z oferty mogą skorzystać posiadacze polis komunikacyjnych zapewniających pomoc w nagłych sytuacjach, takich jak np. Warta Moto-Assistance lub HDI Moto Assistance+.

- Tylko w pierwszej połowie 2016 r. zanotowaliśmy aż o 15% więcej wniosków o auto zastępcze niż w roku ubiegłym. Podobny trend widzimy w zakresie holowania niesprawnych pojazdów, szczególnie w zakresie wykonania tej usługi za granicą. W tym przypadku wzrost zgłoszeń wyniósł niemal 20% – mówi Bartosz Olszycki, kierujący Biurem Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w Warcie. – Wsłuchujemy się w potrzeby naszych agentów i klientów. Bazując na tej cennej wiedzy, wprowadziliśmy zmiany w naszych produktach assistance powiązanych z ubezpieczeniem komunikacyjnym – dodaje.

Zmiany wprowadzone w Moto-Assistance dotyczą trzech kluczowych sfer. Pierwszą z nich jest auto zastępcze. W ramach assistance Warta oferuje swoim klientom samochód zastępczy po wypadku lub kolizji bez warunku jego unieruchomienia. W praktyce oznacza to, że jeżeli pojazd ma np. uszkodzony błotnik lub zarysowane drzwi wymagające lakierowania, klient może korzystać z wynajętego auta nawet przez 10 dni (w ramach wariantu Platynowego) lub 5 dni (wariant Złoty+). Warunkiem jest oddanie uszkodzonego w wypadku samochodu do naprawy w sieci partnerskich warsztatów Warty. Druga sfera to holowanie auta – w wariancie Platynowym ubezpieczyciel zwiększył limit holowania uszkodzonego auta z 800 do 1200 km. Ta zmiana dotyczy zdarzeń zaistniałych poza granicami Polski, ponieważ w przypadku szkód powstałych na terenie naszego kraju nadal obowiązuje holowanie bez limitu. Ostatnią zmianą jest możliwość dokupienia bogatszego pakietu assistance – Moto Assistance Złoty+ – do samej polisy OC. Wariant ten zapewnia pomoc nie tylko w razie wypadku, ale również awarii, kradzieży czy innych zdarzeń losowych, bez względu na odległość od domu. Ponadto klient może skorzystać z wynajmu samochodu zastępczego po wypadku lub kradzieży nawet na 10 dni, a w razie awarii – 5 dni.

- Nowe rozwiązania wzmacniają naszą ofertę produktów komunikacyjnych, niezbędnych zarówno w okresie wakacyjnym, jak i w pozostałych miesiącach roku. Jestem pewny, że każda osoba  zainteresowana ubezpieczeniem Warty lub HDI znajdzie w naszej ofercie rozwiązanie assistance odpowiadające potrzebom i idealnie uzupełniające nasze polisy OC i AC – dodaje Bartosz Olszycki.
AM, news@gu.com.pl
(źródło: Warta)

zapytaj o ubezpieczenie

nasi
partnerzy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.